Szeretettel köszöntelek a EMKÉK közösségében!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Az igaz tudás és szeretet hívei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a EMKÉK közösségében!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Az igaz tudás és szeretet hívei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a EMKÉK közösségében!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Az igaz tudás és szeretet hívei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a EMKÉK közösségében!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Az igaz tudás és szeretet hívei vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nyilvánvaló, hogy a Péteri-Egyház
alapítója az Úr Jézus (Mt. 16, 18.) és Ő nevezi ki Pétert Egyháza
főnökévé. A tizenegy tanítvány részére utolsó utasításait és
rendelkezéseit valahol Galileában a „hegyen" adja (Mt. 28. 16.), ahol
tanítványai utoljára látták Őt a feltámadás után.
Kövessük most Péter útját!
Galileából
Jeruzsálembe tér, de a nagy synhedrium többször bebörtönzi és Péter
eltűnik Jeruzsálemből. Több mint tíz évig nem tudunk róla semmit, de
Kr.u. 40-ben Szíria fővárosában, Antiókiában alakul meg az első
egyházközösség, amelyik mentes a zsidóságtól. Zsidókat nem nevezik a
rómaiak pogánykeresztényeknek és a „názári" vagy „galileai" elnevezés
helyett ezekre használják először a „christiani" nevet, és ezzel
különböztetik meg az ide tartozó Jézus-követőket a Jeruzsálemi központ
zsidó-keresztényeitől.
Ahogyan Jeruzsálem lett a központja az
evangélium zsidók között való terjesztésének, úgy Antiókia a kiindulási
pontja a nemzsidók Jézus-hitének és innen indult ki - Péter vezetésével -
az a törekvés, hogy a Jézus-hit teljesen megszabaduljon a szűkkeblű
zsidóság bilincseitől. Már erős az Antiókiai gyülekezet az első apostoli
gyűlés összehívásának idején - Kr.u. 47-ben - és ennek a zsidómentes
gyülekezetnek a hatalmára támaszkodik Péter Apostol, amikor
szembehelyezkedik Saul-Pál által követelt állásponttal, és a nemzsidó
Jézushitűeket mentesíti a mózesi törvények elismerése és követése alól
ezekkel a szavakkal: „Most azért mit kísértitek az Istent, hogy a
tanítványok nyakába oly igát tegyetek, melyet sem a mi atyáink, sem mi
el nem hordozhattunk...?" (Ap. Csel. 15, 10.)
Az evangélium
szerint Péter itt elhangzott szavai: „Isten régebbi idő óta kiválasztott
engem mi közülünk, hogy a pogányok az én számból hallják az
evangéliumnak a beszédjét és higgyenek." (Ap. Csel. 15, 7.)
nyilvánvalóan megerősítik azt, hogy Péter az Antiókiai Egyház feje, és
helyes az a történelmi megállapítás, hogy a jeruzsálemi központ első
vezetője a zsidó Saul rabbi és utána a zsidó Jakab volt.
Érdekes
véletlennek nem mondható az a hasonló eset, hogy a római egyház
okmánytárából éppen úgy eltűntek a Péter-Tan iratai, és Péter apostolra
vonatkozó minden történelmi adat, miképpen az I. István korabeli, és
erre a „nyugatbahelyezésre" alapított római térítés fosztotta meg a
Magyarságot ugyancsak minden történelmi adatától és okmányától, amelyik
Honfoglaló és Honalapító NAGY ÁRPÁD utódainak uralkodására vonatkozik. A
rovásfáktól is!
Miután azonban az evangéliumi iratok között
szereplő „két" levelet Péter Apostol a „Poptusban, Galatziában,
Kappadociában, Ázsiában és Bithiniában elszéledteknek" írja, és ez a
terület magába foglalja Kis-Ázsiát, a Káspi-tenger déli részét és az
egész Pártus Birodalmat az Indus völgyéig - biztosan állíthatjuk, hogy
Péter Apostol tökéletesen elvégezte a Jézusi megbízatás küldetésének
munkáját és hirdette az Úr Igéjét a saját Népe között, akiket akkor
„scytháknak" neveztek görögösen és akiknek nyelvét beszélte is.
Mert nem a zsidóknak, hanem a nagy Mah-Gar Népnek mondja így:
„Ti
pedig választott Nemzetség, királyi papság, Szent Nemzet, megtartásra
való Nép vagytok, hogy hirdessétek Annak hatalmas dolgait, ki a
sötétségből az Ő csodálatos világosságára hívott el Titeket." (Péter I.
lev. 2, 9.)
De már nem Antiokiából köszönti őket, hanem azzal
búcsúzik: „Köszönt benneteket a Veletek együtt választott babiloni
gyülekezet". (Péter I. lev. 5, 13.)
A Pártus Birodalom nagy
Babilonja lett így a zsidóktól mentes Péteri Egyház Eufráteszen inneni
központja, és Antiókia maradt a római megszállás területén az egyházi
székhely.
Igen fontos ennek az Egyháznak Péteri-Tanaiból
hangsúlyozni azt a felfogást, hogy az Úr Jézus nem Megváltó, tehát nem
azért jött, hogy minket a „bűntől megváltson".
Péter mindenkor MEGTARTÓ-nak nevezi az Urat. (Péter II. 1,11. és 3,2.) - aki megtartotta az Ő Népét.
Péter
nem értett egyet Saul-Pál zsidó-kereszténységével és - mi úgy véljük -
hogy azért tűntek el a Péteri írások, hogy a római módra kifejlődött
kereszténység „Páli módon" alakulhasson.
Péter 11. levelében inti
híveit a Pál-féle „nehezen érthető dolgok" (3,16.) ügyében, hogy „ki ne
essenek saját erősségükből" (3,17.)
Az Új-Szövetségbe foglalt
iratokból - különösen az Apostolok Cselekedeteiből - azt látjuk, hogy a
kereszténység terjesztésében azokra a feljegyzésekre esik a hangsúly,
melyek a zsidóság, a görög és római területek lakosaira vonatkoznak.
Viszont - a Szentlélek kitöltetésének tanúságtételében a számbeli fölény
és túlsúly a „Pártusok és Médek, Elamiták és azok, kik lakoznak
Mezopotámiában... Kappadociában, Pontusban és Ázsiában" (Ap. Csel. 2,9.)
oldalán van.
Ez tehát azt bizonyítja, hogy a „Péteri Egyház"-nak sokkal több híve volt, mint a Saul alapítású júdai-kereszténynek.
Miután
a „Bibliát" e júdai-keresztény saulizmus szerkesztette és kanonizálta,
teljesen érthető, hogy az Evangéliumi írásokban hiányoznak azok az
adatok, melyek Péter Egyházára és a „szkíta" népre vonatkoznak. De
mindannak ellenére így is megállapítható az apokrifus iratokból és a
„gnosztikus" evangéliumokból, hogy a „scythák és pártusok" között Péter
és öccse András, valamint Tamás Apostolok voltak „otthon". Nagyszerűen
leírja ezt Tamás Evangéliuma, hogy „Párthia fejedelmei hogyan
ragaszkodtak Tamás Párthiába való visszatéréséhez".
Ezek mind
beletartoznak abba a „Nagy Népbe", amit a Biblia HGR héber jellel írt
„népnév" fordításaként „hagarénus"-nak ír, akik ellen harcol Saul
király, (I. Krónika 5, 10. 20.) Dávid is kapcsolatban van velük (I.
Krónika 27, 31.) és akik a Júdea elleni népszövetség tagjai (Zsolt. 83,
7.). Nem véletlen, hogy a középkori és újkori zsidó írók HGR alatt
Magyarországot értik és a héber írásokban a „magyart" úgy írják...
„hagri".
Így vezeti le a zsidó vallásos irodalom a zsidómentes
babiloni Jézus-Hitet Péter apostol alapításától az Árpádokon át - a mai
magyarokig. Ezért írja Izsák Ben Tróky: „A magyarok a Názáreti Jézus
vallásának egyetlen követői."
Ugyanis a Pártus Birodalom babiloni
Jézus-hitű központjának ellensúlyozására az a jeruzsálemi nagy
szynhedrium, amelyiket a rómaiak Kr.u. 70-ben elhamvasztották és kiűzték
onnan a zsidóságot, Babilonba települt át, ahol már 500 éve
megerősödött zsidó kolónia élt azoknak a leszármazottaiból, akik
Nabukodonozor babiloni fogságából nem tértek vissza Júdeába. Amikor
Traján (Kr.u. 98-117.) és Hadrián (117-138) római császárok üldözték a
zsidókat, csak szaporodott ezeknek a Babilonba települteknek a száma.
Ezek
a babiloni zsidók voltak tulajdonképpen a szellemi vezetői és
finanszírozói az ún. Bar Kochba féle jeruzsálemi zsidó lázadásnak,
amelynek következménye a zsidóságnak Palesztinából való kiszórása lett
(Kr.u. 135.) Így ezek a zsidók - nagyrészben - Babilonba vándoroltak. A
Pártus Birodalom békés uralkodói Jézus szeretetből beengedték ezeket a
bevándorlókat és támogatták a római hatalom (a Pártusok egyetlen
ellensége) elleni politikai szervezettségüket is. A Babiloni Talmud
tanúsága szerint vallásilag teljesen függetlenek voltak a Pártus
Birodalomban. (Valahogy úgy, amint Magyarországon is voltak.) Ezeknek a
babiloni zsidóknak a feje az „exilarcha" - vagyis „a száműzöttség feje"
nevet viselte és Kr.u. 299-ben már „három tudományos intézetük" van
Párthiában, az Eufrátesz partján.
A Pártus Birodalom bukását és a
perzsa-szaszanida dinasztia fellépését ők támogatják a Pártus
kereszténység ellen és a perzsák alatt államot alkotnak az államban. A
pártus Jézus-hitűek ellen azonban Ardasir, az új szaszanida király nem
lép fel, hanem visszaállítja a régi perzsa zoroasztriánizmust és a két
„jó vallás" - a Jézus-hit és Zoroaszter mágus-tana - megfér egymás
mellett, sőt kölcsönös hatást is gyakorolnak egymásra. Amikor azonban a
Római Birodalomban Nagy Konstantin államvallásé teszi a kereszténységet,
perzsa kortársa, II. Sapor hadjáratot vezet a keresztények ellen.
Érthető, hogy innen települnek át a Kaukázus fölé a Jézus-hitűek, a
Dantu-magharia népe is, Árpád népének őselejei. A babiloni zsidó
„akadémiák" tehát pontosan tudták, hogy a Jézushitű és Péter Tanain
alapuló Pártus Birodalom-beli „mágus papok" merre vitték az Igét és a
Népet is.
Így lett a „babiloni Péteri gyülekezet" örököse a
Kárpát-medencei Magyarság, mert NAGY ÁRPÁD isteni küldetéssel mentette
át a Hitet és a Népet is a júdai-kereszénység és az iszlámmal
szövetkezett zsidóság pusztításából.
És így maradt meg a Mah-Gar
nép „HAGRI" neve is azzal a „bosszúállási" tradícióval, hogy „ez is az a
nép, amelyiket el kell pusztítani".
Mi az igazság Péter Apostolról...?
Ott
kell kezdenünk, hogy a két személy - Péter és Pál - valóban léteztek.
PÉTER - galileai volt, aki a galileai nemzsidó-fajú lakosság nyelvét
beszélte. A görögöt hibásan bírta, mert az evangéliumi írásokban
hivatkozás van arra, hogy a beszédjéből vették észre, hogy „galileai" -
vagyis „gojim". Pál éppen fordítottja volt ennek. Tiszta zsidófajú, neve
SAUL, foglalkozása rabbi, vagyis júdai-pap, héberül és görögül beszélt,
- Jézus anyanyelvét nem ismerte.
Péter úgy van beállítva a római
teológiában, hogy a „tanult, művelt, teológiai képzettségű hivatásos
pap - Saul-Pál mellett" csak egyszerű „halászféle", aki talán írni sem
tudott. És itt a „teológia" elhallgatja azt a legfontosabbat, hogy:
Péter
az Úr Jézus tanítványa volt, aki kb. 10 évig „tanult" a Világ
Világosságától, a Mesterek Mesterétől, akivel együtt élt, akit követett,
s akit nem hagyott el soha. Tehát Péter e hosszú idő alatt „legalábbis"
olyan tudásra kellett szert tegyen a Jézus-hitben, mint aminővel
rendelkezett Saul a júdaiságban, de a két hitvilág merőben különbözött
egymástól. Tekintetbe kell azt is venni, hogy:
Péter csak és
kizárólag az Úrtól tanulta azt, amit tudott, ezzel szemben Saul sohasem
látta az Urat, és sohasem beszélt vele. A „pálfordulás" a júdai
„huncutság" egyik módszere, amivel kisajátította az Úr alakját
kizárólagos , júdai használatra".
Itt kell keresnünk
tulajdonképpen annak a felfogásnak a különbözőségét is, ami Péter és
Saul között - éppen az Úr Jézus alakjának és feladat-betöltésének és
magának a „Jézusi Tanításnak" magyarázatában - mutatkozik.
A
Jézus-hit és Péter hirdeti az Isteni Univerzalitást - vagyis az Édesatya
mindenkire ható gondoskodását és az Ő szeretetén alapuló szeretetet,
míg a judaizmus és Saul - csak a júdaiak Jehováját szolgálja, aki csak a
júdaiakról gondoskodik és a többi népeket a júdaiak szolgájának
rendelte. Itt tehát egy zárt, elkülönített nép részére sajátítódik ki
minden isteni gondoskodás és ez az „istentan" a júdaiakkal
kihasználtatja és gyűlölteti a többi népeket. Szeretet helyett a
gyűlölet és a bosszú az uralkodó.
Péter és Saul környezete,
nevelése, irányítása és tanultságának tartalma tehát teljesen ellentétes
pólusok indítéka. Ez a magyarázata annak, hogy sohasem tudták egymást
megérteni, jobban mondva - nem is keresték a megértés lehetőségét,
hiszen az evangéliumi történéseket kiértékelve, egymást két ízben
látták. Ez azt jelenti, hogy nem is keresték a kapcsolatot. Nyilván
azért nem, mert az Úr Jézus szolgálatában, illetőleg az Úri Tanítás
folytatásában közöttük áthidalhatatlan szakadék tátongott.
Péter
bizalmatlanul nézte Saul váratlan elhatározását, aki a Jézus-követők
üldözését hirtelen „messianizmussá" változtatta. Péter sohasem hirdette
azt, hogy az Úr Jézus a zsidók messiása, mert „mashijas" héber politikai
cím, olyan „ember" neve, aki a júdaizmus ideológiájában a más népek
feletti uralomra juttatja a júdaiakat. Ez nem egy „istenfiúi" hivatás,
hanem egy önző, emberi, gyűlöletre alapozott politikai uralom, mely
semmiképpen sem lehetett az Úr Jézus feladata. (Itt van a
júdai-kereszténység legnagyobb tévedése, hogy ezt a Sauli messianizmust
„vallássá" tette.)
Péter nem úgy látta Sault, mint a mai
biblikusok, mert az Ő idejében az a „damaszkuszi (Damaszkusz - Dámaszék -
Dómaszék) útkanyarban történt Jézus jelenés" még ismeretlen volt. Péter
észrevette, hogy Saul az Úr Jézust nem Isten Fiaként hirdeti. Tehát nem
mint az ősi sumír hitvilág újraélesztőjét, megtisztítóját és
megtartóját, hanem őt a júdaizmus hamistanának legalizálására sajátítja
ki, mondva:
„Mondom pedig, hogy Jézus Krisztus szolgája lett a zsidóknak..." (Róm. 15. 8.)
Ugyanis
ezzel a kijelentéssel Saul az Ábrahámi „szövetség" szolgálatába állítja
az Urat, hiszen emlékezzünk csak vissza erre, hogy mi is tulajdonképpen
az „ó-szövetség"...? Így van leírva:
„Annak felette mondta Isten
Ábrahámnak: ...ez pedig az én szövetségem, melyet meg kell tartanotok
én köztem és ti közöttetek és a te utánad való magod között: minden
férfi körülmetéltessék nálatok." (Mózes I. 17, 10.)
Az Urat tehát
Saul legelőször ennek a júdai tannak szolgájává teszi, s aztán - mint
nem zsidót - a talmudi és biblikus felfogás szerint - egyszerű áldozati
állatként veszi, amint az írva vagyon a nem zsidókról:
„kiknek
teste olyan, mint a szamarak teste. (Ezékiel 23, 20.) és így Péter
nagyon jól látta, hogy Saul az Úr Jézust egyszerű „áldozati állatnak"
hirdeti, aki „eltörli a júdai nép bűneit" éppen úgy, mint az évenként
erre a célra áldozott valóságos „bűnbak", hisz Saul így tanította:
„Mert
amely állatoknak vérét a főpap beviszi a szentélybe a bűnért, azoknak
testét megégetik a táboron kívül. Annak okáért Jézus is, hogy
megszentelje az ő tulajdon vérével a népet, a kapun kívül) szenvedett.
(Isid. 13, 11-12.)
Tehát az Úr olyan, mint az „állatok, melyek
vérét a főpap beviszi" és Saul a „nép" kifejezés alatt csakis a zsidó
népet érti, hiszen hozzájuk intézi e levelet. De még nem elégszik meg
ennyivel, hanem azt a zsidó áldozati rítust és júdai-ideológiát, ami
ellen az Úr a keresztre feszítéséig küzdött, csak fokozza, mondva:
„és csaknem minden vérrel tisztíttatik meg a törvény szerint és vérontás nélkül nincsen bűnbocsánat." (Isid. 9,22.)
Ez
pedig nem más, mint a Jézusi Igehirdetés teljes kiforgatása és a júdai
ideológiával való behelyettesítése, mert azt a Mózesi Törvényt, amire
itt Saul hivatkozik, az Úr sohasem ismerte el és az „öldöklő
áldozatokat" az Úr megvetette mondva:
„...jön idő, hogy aki
öldököl titeket, mind azt hiszi, hogy isteni tiszteletet cselekszik"
(Ján. 16, 2.) ...nyilvánvalóan a vérontás júdai rítusát értve ez alatt.
Péter azt is nagyon jól tudta, hogy az Úr nem „bűnbocsánat szerzésre" és
a „júdai nép" megmentésére jött, hiszen még élénken emlékében voltak
azok a súlyos szavak, amiket az Úr a zsidóknak mondott - elítélve éket,
így:
„Ti az ördög atyától valók vagytok és a ti atyátok
kívánságait akarjátok teljesíteni. Az embergyilkos volt kezdettől fogva,
és nem állott meg az igazságban, mert nincsen őbenne igazság. Mikor
hazugságot szól, a sajátjából szól, mert hazug és a hazugság atyja.
(Ján. 8,44.)
Péter állásfoglalása Saullal szemben
Feltételezheti-e
egy logikusan gondolkodó ember Péterről azt, hogy „bizalommal"
viseltetett Saul rabbi iránt akkor, amikor az Úr „istenfiúi" tanítása
valóban „sziklakővé" vált benne...? Ugye, nem.
De nézzük csak a
többi körülményt is. Péter koronatanúja volt Jézus Urunk ellen
elkövetett fondorlatos bűnténynek. Látta, hogy a nagy-szynhedrium
ügynökei miként kísérték állandóan az Urat, hogy a judai hóhér-törvények
szerint át minél hamarább megöljék. Látta az „iskáriotes"-nek nevezett
Júdás - „beépített júdai ügynök" munkáját, aki igen nagy pénzért tette
meg terhelő vallomását hivatalosan és jegyzőkányvileg az Úr Jézus - mint
„hamis próféta és más vallást hirdető prédikátor" ellen. Ugyanis ezek
azok a megnevezések, amik meghatározták a „júdaizmus ellenségeinek"
tevékenységét és amennyiben ezek a tevékenységek szavahihető tanúk által
lettek tanúsítva, a halálos ítélet meghozható volt a vádlott ellen.
Júdás tehát csak kiegészítette a többi hivatalos ügynök vallomását és
főleg azt bizonyította, hogy
1. az Úr Jézus olyan Istent hirdet
és olyan „mennyei Atyáról" tanít, aki univerzális, tehát nemcsak a
júdaiak istene, hanem - éppen úgy, mint a NAP - mindenkié;
2. azt
mondja, hogy ez az Isten mindenkit egyformán szeret, tehát azokra a
népekre is kiterjeszti gondoskodását, akik nem júdaiak;
3. ez az
isten mindenkinek örök életet ad, tehát az emberi lélek nem hal meg a
testtel, hanem ehhez az Istennez, mint szerető mennyei Atyához tér
vissza és örökké él.
És itt álljunk meg egy pillanatra, ennél az
„iskáriotes"-nek nevezett Júdásnál. Úgy tanította nekünk a bölcs
Aisleitner professzorunk a teológián, hogy a biblikusok először azt
hitték, hogy az „is-kariot" egy helységet jelent. Ilyet azonban eddig
nem sikerült találni. Ellenben az arámi nyelvben e szó eredeti gyöke
„kár" és így a „kártevő, hazug, áruló és gonosz emberek" megjelölésére
használták, tehát a héberesített formája az „iskár" Júdás... annyit
jelent magyarul, mint „kár-os"(is) Júdás", gonosz Júdás.
De
mondott még mást is az igazságot hirdető Aisleitner porfesszorunk
Júdásra vonatkozóan. Nevezetesen azt, hogy „az ephipani iratokat
megelőző hivatkozások úgy említik Júdást, mint aki a Pállá lett Saul
rabbinak a testvére volt".
Most már megérthetjük Péter Apostol - Saul felé megnyilatkozó - bizalmatlanságát, de Saul tartózkodását is Péter felé.
Péter
látta, hogy itt egy zsidó maffia folyik, amelyik először eladta pénzért
az Urat, aztán áldozati bárányként a „júdai népért" feláldozottnak
nyilvánította - úgy, mint Kajafás mondta: „Jobb nekünk, hogy egy ember
haljon meg a népért és az egész nép el ne vesszen." (Ján. 11, 50.)
Ugyanis,
ha az Urat nem szegezik bitófára - Aisleitner szerint - a bosszúállás
vallása - a júdaizmus megszűnt volna, s így a júdai papság valóban
elvesztette volna a „népet".
Amikor mindezeket véghez vitték,
szükség volt valakire, aki a szynhedrium azon határozatát teljesíti,
mellyel megállapították az Úrra vonatkozóan:
„ha az ő emléke
megmarad - az ő népe (a szamariai nép) magára talál" hiszen a
szamariaiak fegyveres felkelésben törtek a rómaiakra, amikor Jézust
felfeszítették a zsidókkal. Ezt a „veszedelmes" népet tehát félre
kellett vezetni, s mivel az Úr „emlékét" náluk eltörölni lehetetlen
volt, ezt az „emléket" meg kellett változtatni a „júdai ideológiához"
simulóan. Nos erre a feladatra jelölte ki Sault a zsidó legfelsőbb
tanács - a nagy szynhedrium. És - míg a „zsidó szolgálatba illesztett
Jézust" hirdető Saul minden támogatást megkapott a zsidóságtól és
Heródestől is, addig Heródes Pétert „halálra kerestette", tömlöcbe is
veti (Ap. Csel. 12, 3-12.) nyilván azért, hogy „jézusi igehirdetését
megakadályozza". Ugyanis nem tételezhető fel az a zsidóságról, hogy
„tervszerűtlenül" folytatta volna a Jézusi inkvizíciót, azt, amit oly
zseniális tervszerűséggel vezetett le a keresztre feszítésig.
Figyelembe
kell vennünk azt, hogy az Úr Jézus „istenalakja" csupán a „testi halál"
bekövetkezése után mutatkozott a zsidó materializmus realitásában,
hiszen a „feltámadás" - zsidó gondolkodás szerinti -
„lehetetlenségének'' bekövetkezését, a Jehovai rendeleteket továbbító
júdai papi testületnek - a nagy szynhedriumnak is - el kellett ismernie,
mert a szemeik láttára történt meg és tudomásul kellett venni azt is,
hogy a halottnak hitt Jézus - a „hamis próféta" nem halott, hanem
feltámadt és emberi testével együtt eltűnt a materializmus világából.
Itt
kerül szembe az „ördög-Atya fiainak" világa a valóságos és univerzális
Isteni Akarattal. Viszont ezek a cinikus júdai főpapok nagyon jól tudják
azt, hogy a nép azt hiszi, amit neki bebeszélnek.
Kivárják tehát
az események lefolyását, és amikor már biztosak abban, hogy nem kell
sem az előttük érthetetlen Isteni Akarattal, sem a halált legyőző
Jézussal vitázniuk, hanem a „tanítványok" - azaz emberek hirdetik a
szerintük „más vallás" tanait - akkor indítják Sault a Jézusi ideológia
megmásítására.
Teljesen érthető tehát, hogy Péter és a többi
„szkítavérű" tanítvány otthagyja a zsidó környezetet és a „saját" népük
között hirdetik az ősi sumír. vallás Istenfiának igazságát. Így teszi át
székhelyét Péter Babilonba, majd Antiokiába.
Itt látjuk Babilon
fontosságát, hiszen itt a Péter anyanyelvét beszélő Pártus Birodalom -
Róma egyetlen ellenfele - uralkodik és innen Babilonból - azaz egyik
városából SIPPÁRBÓL - mentek az ősi sumir hit mágus papjai Jézushoz,
amikor megszületett. Ők voltak az egyetlenek, akik a régi sumír
iratokból ismerték a jövendölést, hogy az „isten fia emberi testet ölt".
(Lásd: Werner Keller: „Der Bibel hat doch Recht".)
Nézzük csak
meg, mit ír erről Eusebius egyházatya (1. Vita Constantini 4,3,): „Korán
jelentek meg az igehirdetők Párthiában és terjesztették Jézus tanait.
Ugyanis az itt uralkodó Pártus Dinasztia - az ARSZÁK - türelmessége
folytán - akik a perzsák régi vallását, Zoroaszter tanát megvetették - a
Jézushit nemcsak háborítatlanul terjedt el, hanem oly gyors
virágzásnak indult, hogy a 2. század elején 360 kőtemploma volt."
Azóta
már tudjuk, hogy ezt a „gyors terjedést" az segítette elő, hogy a
Jézus-hit lett a Pártus Birodalom államvallása. Ennek az államvallásnak
központja Babilon volt és feje Péter Apostol, akinek segítői voltak itt
testvére András és Tamás, aki itt is halt meg és nem Indiában
„vértanúhalált". (Tamás párfiai működését nagyon sok apokrif irat
említi.) De az Apostolok Cselekedetei is tanúsítja ezt a Pártus
Birodalmi Péteri Egyház létezését, hisz azon a bizonyos pünkösdi napon a
pártusok népe volt túlsúlyban a Jeruzsálemi összejövetelen - mint
„pártusok, médek, elamiták" - vagyis az egész Pártus Birodalom népeinek
képviselete. (Ap. Csel. 2, 9.) Így indokolt Péter azon írása, melyben
híveit így üdvözli:
„Köszönt titeket a veletek együtt választott babiloni gyülekezet." (I. Péter, 5,13.)
Egy „péteri" igehirdető cifraszűrben, Antiokia kórnyékéről
Még
egy dologra szeretném felhívni a Magyar Lelki Megújhodás Péterhitű
kedveseinek a figyelmét. Megint csak a bölcs Aisleitner professzoromhoz
kell visszamennem, aki szintén „péterhitü" volt, és mindig azt mondta,
hogy Péter úgy gondolkodott, mint a székelyek. [Ö még nem ismerte azokat
a palesztinai legújabb ásatási eredményeket, melyek azt állapították
meg, hogy a PLST-i (filiszteus) nép hozta mozgásba a kánóni őslakosokat,
a „SCL - sicul" népet, (akiknek nyelve ismeretlen).] Ha ezt ismerte
volna, akkor biztosan azt mondta volna, hogy Péter „sicul - azaz
székely" volt. Péter gondolkodásmódja ezt tökéletesen igazolja is.
Ugyanis sohasem nyugodott bele a „rossz helyzetbe" és furfangos
(székely) módon keresett és talált is mindig kiutat. Aisleitner igen
mérgesen cáfolta azt a biblikus kitételt, hogy „Péter megtagadta" az
Urat és ezt szeretném éppen úgy megmagyarázni az igazhitűeknek, miképpen
azt ez a bölcs teológiai tanár a mi értésünkre adta.
Péternek az Úr rendeli, hogy őt „megtagadja"
Vegyük
elő az evangéliumot, János 13. rész 37. versét. Itt látjuk, hogy Péter a
végső kitartásig menő hűségét jelenti ki az Úrnak „életemet adom
éretted" kijelentéssel. Feltételezhető-e az Úr Jézusról, aki Péter
hűségét annyira komolyan vette, hogy reá bízta az Anyaszentegyházát és
őt „kősziklának" nevezte - e g y ü t t élt vele - hogy az „életének
felajánlásáért" az Úr Jézus Pétert kifigurázza és hazugságnak minősíti
mondását... miként az a 38. versben magyarázva van...? Ugye nem
feltételezhető az Úrról ily gúnyos cinizmus. Tehát itt a magyarázat is
és a fordítás is helytelen.
Jézus és Péter egymás között a
„szamariai" nyelven beszéltek, amit egyesek aráminak, mások szkíta
nyelvnek mondanak. Sir Rawlinson az ékiratok nyelvét nevezi szkíta
nyelvnek. Az ő nyelvük tehát nem semita nyelv, hanem aglutináló. Az
ősnyelvek majdnem mindegyikének meg van az a sajátossága - a ragozó
nyelveknél pedig azonnal bizonyítható - mely szerint a parancsoló módot
rendszerint a ,jövő idő" segítségével fejezi ki.
Mindjárt vegyünk
egy példát a magyarból. Azt mondom pl.: „te el fogsz oda menni, mert én
így akarom". Ez ugyan jövő időben van mondva, de parancsoló
hangsúllyal, tehát a parancsoló mód kifejezése. Ugyanígy mondhatjuk: „te
meg fogsz engem, tagadni"... tehát kötelezlek arra, hogy tagadj meg...
és hogy az Úr ezt így mondta Péternek, azt bizonyítja az ő tisztánlátó
képessége. Tehát tudta, ha Péter becsületesen felfedi személyazonosságát
a zsidóknak, talán őt ott, azonnal a helyszínen megölik és ezt az Úr
nem akarta. Viszont ismerte Pétert, tudta, hogy utána megy azzal a
szándékkal, hogy kiszabadítsa, hát inkább arra kötelezte, hogy ki ne
adja magát. Mondja azt, hogy nem ismeri az Urat. Ez logikus és érthető a
Jézusi jóság és gondoskodás szempontjából is. Megerősíti ezt a fordítás
bizonytalansága, mert a septuaginta görög szövege nem mondja „bizony
bizony" és latin fordítása sem, hanem így kezdi: „Amen...! Amen...! azaz
„úgy legyen - úgy legyen!"... Tehát az Úr Jézus azon kívánsága van ebbe
belefordítva, mellyel Péternek azt a rendelést adta, hogy azon az
éjszakán fel ne fedje a hozzá tartozását, és az Úr nagyon jól tudta
miért teszi, hisz Péter nélkül talán semmiféle Jézusi „kereszténység"
nem maradt volna. A júdaiak mindent kiirtottak volna.
Az
evangéliumi szöveg már a Saul-páli teológia szüleménye, mely másfélezer
év alatt iszonyú változtatásokat szenvedett - mindig Péter hátrányára és
Saul-Pál előnyére.
Az Úr Jézus és Galilea-i nemzettestvérei által alapított „Péteri Anya-Szent-Egyház" Szimbóluma, ahol:
a HÁRMAS HALOM: ősi mah-gar (sumír) írásjel, Kur, mada, mád, jelentése: ország.
A KETTŐS KERESZT szintén az ősi képírás jele: PA = pásztor. A „PA-TE-SI" hagyományban a „PA"ideológiát jelent.
Péter Rómában...?
Végezetül pedig összesíteni szeretném az észokokat arra vonatkozólag, hogy miért nem tartózkodhatott Péter Rómában.
1.
Az apokrif írások szerint Péter is és öccse is családjuk szkíta nyelvét
beszélték, ami a pártusok nyelve volt. A logika szerint tehát oda ment
„igét hirdetni", ahol megértették.
1. Ez pedig a Pártus Birodalom
volt és a Pontus-i szkíták Antiokiája, ahol szintén ez a nyelv
uralkodott. Így alapította az egynyelvű Babiloni Gyülekezetet Babilon és
Antiokia központokkal. Az ortodox egyház még ma is ünnepli február 6-án
az Antiokiai Egyházalapítás ünnepét.
2. Péter Rómába nem
juthatott be, mert nem volt római állampolgár, viszont Rómába jutási
útlevelet szerezni nem tudott, hiszen a rómaiak kegyence - Heródes -
halálra kerestette.
3. Nem szabad összetévesztenünk Péter
helyzetét Saul-Pál adottságaival, aki római állampolgár és zsidó
farizeusként jutott el Rómába, és ott nem „kereszténységet", hanem egy
messianizmusra alapított zsidó szektát hoz létre, mely „áldozatra és a
vérontási rítus folytatására" épül. A római teológusok állandóan a
Saul-Pál Róma-beliekhez írt levelét emlegetik bizonyításul arra, hogy
Péter már Rómában hirdet, s Pál is odament... pedig ilyen ott írva
nincs, a 15. rész 21. versében éppen azt olvassuk, hogy „Rómában még nem
hirdetik az igét és Saul éppen azért megy oda"... és a 16. részben Saul
mindenkit üdvözöl, aki Rómában van. Feltételezhető, hogy Pétert - a
Jézusi Egyház fejét - ne üdvözölné, ha ott lenne...? De nincs ott, és
sohasem tette lábát a római földre az Úr Babiloni Anyaszentegyházát
alapító Főpásztor - Péter Apostol.
Péter egyháza tehát NEM A RÓMAI.
Hiába
tesz a Vatikán a Szent Péterről elnevezett katedrálisába egy
Péterszobrot. Hiába hívja magát a pápa „Péter utódjának"... nem az
igazi Péter utódja ő, hanem Saul rabbié, akinek teológiai alakja
behelyettesíti a péteri hagyatékot, s ami az Úri hitben „fehér" volt, -
azt a júdaiság feketeségébe öltözteti. Így válik a Szent
Péter-bazilikában kiállított „Fekete Péter" szobor a Péter helyén működé
Saul-páti ideológia szimbólumává, s így lett Saul rabbi a római
júdai-kereszténység FEKETE PÉTERE.
A Magyar Lelki Megújhodás alapja a Jézusi igazság.
A Magyar Egyház az ősi Péter Tanokra építi feltámadását és kizárja hittudományából a Saul-páli judaizmust.
A
júdai-kereszténység mai helyzete nagyon hasonlít a Péter korabeli
induláshoz. A Magyar Egyháznak követnie kell abban is Pétert tehát,
ahogy Ő az első jeruzsálemi zsinaton felemelte szavát a júdaizmus ellen,
amikor azt ordította azok fülébe, akik a Jézus-hitűekre ki akarták
terjeszteni a mózesi törvények erejét: „Most mit kísértetitek az Istent,
hogy a tanítványok nyakába oly igát tegyetek, melyet sem a mi atyáink,
se mi el nem hordozhattunk..." (Ap. Csel. 15.10.)
* * *
A MAGYAR EGYHÁZ is ezt hirdeti. Vagyis minden júdaiságtól mentes tiszta Jézus-hitet.
* * *
A MAGYAR EGYHÁZ A MAGYAR NÉPNEK HITET ÉS ORSZÁGOT AD!
* * *
A MAGYAR EGYHÁZ jelképe és jelvénye az ősi Káld-babiloni szimbólum:
a HÁRMAS HALOM - KETTŐS KERESZTTEL.
* * *
Az „IDŐK TELJESSÉGE" közeleg és ez nem más, mint az Úr Jézus viszszajövetele.
De
ne várjátok Őt megint emberi testben. Ő visszatér az Ő Igéjének
erejében...Az Úr Igéjét és Szeretet-Tárvényét az Ő népénél hagyta és
most az Ő Népe - a Mah-Gar Nép - lelki megújhodásában látta meg az Úri
Igazságot. Azok a megvilágosodottak és új életre keltek, akik a Mah-Gar
Nép vérével testet öltött Isten-Fiát az Ő valóságos alakjában
felismerték, felsorakoznak az Úr mögé. Az Ő útján, az Ő rendelkezése
szerinti módon, a Péter Apostol által ezerkilencszáz-egynéhány évvel
előttünk megalapított és most a megvilágosodottak által újra életre
hívott MAGYAR EGYHÁZBAN.
A MAGYAR EGYHÁZ tehát nem új alakulás és
nem új alapítás, hanem az Úr Jézus és Péter által alapított és
elindított szeretet-közösség felújítása.
A Magyar Egyháznak semmi
köze nincs a júdai-kereszténységhez... és Istenszemlélete, valamint
ideologikus tartalma - a MAGYAR HIT - attól lényegben és igazságban
különbözik.
A júdai teológia Jézus nemzetségét „KUTAI" vagy
„KUTEUS" néven említi, amit „szamaritánusnak vagy nazarénusnak" neveznek
a magyarázatok. (Mimé Tóra, Holkót: Rocéach 2.11.) A rabbinizmus iratai
Kr.u. 1340-ben még mindig használják a KUTAI vagy NAZARÉNUS elnevezést,
de kizárólag a magyarokat hívják így - megkülönböztetve őket a
római-hitű „keresztényektől".
Vannak utalások a júdai teológia
középkori irataiban arra vonatkozólag, hogy Jézus Nemzetségét, amelyiket
subar-sabar-samar elnevezéséből júdaiak „szamaritánusnak" azaz „kuta
fiainak" mondtak és írtak, a vallásfilozófiai beállítódottságuk és
istenszemléleti rítusuk után „oroszlántisztelőknek" neveztek, akiknek - a
magaslatokon épített templomaikban - oroszlános jelképek voltak a
falakra festve... Szamárfában és Galileában. Ők voltak a megtartói az
oroszlán- vagy párductestű emberszobroknak, amiben nagy ősüket -
NIMRUDOT - tisztelték vallásos kegyelettel.
A mai kutatások azt
bizonyítják, hogy az OROSZLÁN is a NIMRUD Nemzetség EMBER-FIÁT - a
názári-pártus Jézus Urunkat jelképezte FELTÁMADÁSA UTÁN.
Ilyen
„oroszlános" jelképeket tettek a Pártus Birodalomból Hazánkba visszatérö
kangár-avarok az Ister-Gami szentélyük falaira díszítésül és
„törvényként" is.
|
|
andyy yyyyyyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
Find out https://eatrunpolice. com/ I really enjoyed this...
Andy yyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
good information https://totostarmt.com/ Thank...
andyy yyyyyyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
먹튀마루 https://www. meogtwimalu.com Nice to...
Andy yyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
View data https://mart-to.com/ This is such a great resource ...
andyy yyyyyyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
Find out https://meogtwibank. com/ Awesome blog. I...
andyy yyyyyyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
Learn more https://ratatouilleveganfood....
Andy yyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
먹튀타운 https://eatruntown. com/ Thanks for taking the ...
andyy yyyyyyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
먹튀사이트 https://infogram. com/untitled-chart-...
Andy yyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
토토경비대 https://securitytoto. com/ Your post was so ...
Andy yyyyy írta 2 hete a(z) ISTEN és SZERETET fórumtémában:
카지노헌터 https://casinohunter24.com ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!